30 هزار نفر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا, سردار 'رضا محمد سلیمانی' روز جمعه در جمع خبرنگاران رسانه های چهار محال و بختیاری اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در فصل تابستان از مناطق عملیاتی در استان های كردستان و كرمانشاه بازدید می كنند.

وی اضافه كرد: اعزام عمومی مردم چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی در جنوب كشور از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی سالجاری آغاز می شود و تا پایان نیمه اول فروردین 92 ادامه خواهد داشت.

سردار محمد سلیمانی ادامه داد: بیش از 13هزار دانش آموز پسر و دختر مقطع دوم دبیرستان استان نیز از مهرماه تا اسفند ماه سالجاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در ادامه گفت: زایران سرزمین نور طی مدت اقامت سه روزه خود در مناطق عملیاتی از یادمان های شهیدان در عملیات‌های مختلف، گلستان شهدا و موزه جنگ خرمشهر، دهلاویه، طلائیه، شلمچه و اروند كنار دیدن می‌كنند.

وی در ادامه با بیان مراحل احداث اردوگاه شهید باكری چهارمحال و بختیاری در خرمشهر، مساحت این اردوگاه را پنج هزار متر مربع اعلام كرد و گفت: این اردوگاه به خوابگاه، سرویس‌های پذیرایی و بهداشتی مجزای خواهران و برادران تجهیز می‌شود.

سردار محمد سلیمالنی در پایان تصریح كرد: به ‌منظور آسایش و رفاه زایران و استفاده بهینه آنان از فضای معنوی مناطق عملیاتی، معاونت های گردشگری، اردویی و راهیان نور، آماده و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات، فرهنگی اجتماعی، طلاب و روحانیون سپاه استان در اردوگاه خوزستان مستقر می شوند.

547/320





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: